fbpx

O nas – dołącz do nas

Strona główna » O nas oraz nasze oferty pracy

Kapitańskie koło - grafika pochodzi z serwisu Kancelarii Frankowicze

W naszym zespole odnajdzie się każdy, kto chce się rozwijać i stawiać czoła swoim ograniczeniom. Jesteśmy otwarci na współpracę  zarówno z ludźmi doświadczonymi, jak i z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową.

Co oferujemy? Zadania, które rozwijają umysł. Sytuacje, które pozwalają kształtować charakter. Atmosferę pracy, która wzmaga entuzjazm.

Zostań członkiem naszej załogi i wspólnie z nami mierz się z morzem każdego dnia. Zapewniamy, że warto!

 

 

OGŁOSZENIA (aktualizacja: 2021-02-23)


Oferta pracy: Specjalista ds. social mediów i obsługi klienta


MIEJSCE PRACY: WROCŁAW

CZAS PRACY: od 1/2 etatu do pełnego wymiaru czasu pracy


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

• Wsparcie w obsłudze klienta, czyli bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z klientami Kancelarii (przedsiębiorstwa i osoby fizyczne)
• Wstępna weryfikacja leadów sprzedażowych i przekazywanie ich właściwym osobom
• Planowanie rozwoju komunikacji w kanałach social media: YouTube, Facebook, LinkedIn
• Obsługa social mediów, tj. tworzenie i publikowanie postów, w tym grafik
• Publikacja artykułów na blogu Kancelarii oraz wprowadzanie aktualizacji na strony www
• Koordynacja przygotowania i wysyłanie do klientów Kancelarii alertów prawnych
• Analizowanie, optymalizowanie i zwiększanie efektywności prowadzonych działań
• Współpraca z zewnętrznymi partnerami Kancelarii, w tym z agencją marketingową
• Aktywne wsparcie działu obsługi klienta w pracach administracyjnych

WYMAGANIA:

• Bardzo dobra znajomość narzędzi social media: Facebook, LinkedIn, YouTube (warunek konieczny)
• Dobra znajomość narzędzi analitycznych stron www (Google Analitics)
• Dobra znajomość przynajmniej jednego programu graficznego (np. Canva, Adobe)
• Znajomość mechanizmów i algorytmów marketingu internetowego
• Umiejętność obsługi systemu CMS stron www na WordPress
• Bardzo dobra znajomość MS Office (MS Word, PowerPoint lub innego programu do tworzenia prezentacji multimedialnych)
• Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
• Mimimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaży
• Wykształcenie wyższe lub w toku studiów (mile widziane: prawo, administracja, social media)
• Umiejętność pracy w zespole
• Umiejętność organizacji czasu pracy
• Nieszablonowe myślenie i inicjatywa w działaniu
• Odpowiedzialność, skrupulatność, samodzielność, zaangażowanie
Mile widziane: znajomość narzędzi do tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku lub na Google Ads, certyfikaty szkoleń social media, znajomość języków obcych


CO OFERUJEMY?

• Zadania, które rozwijają umysł
• Sytuacje, które pozwalają kształtować charakter
• Atmosferę pracy, która wzmaga entuzjazm


CO OFERUJEMY DODATKOWO?

• Stabilne zatrudnienie i możliwość wyboru rodzaju umowy (zlecenie, umowa o pracę)
• Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy (między ½ etatu a 1 etat)
• Czas na wdrożenie w specyfikę pracy w Kancelarii Prawnej
• Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
• Dużą samodzielność i możliwość wdrażania swoich pomysłów
• Przyjazną atmosferę pracy
• Niezbędne narzędzia pracy
• Poufność w procesie rekrutacji


CV i list motywacyjny z zamieszczoną klauzulą o ochronie danych osobowych w przypadku chęci wzięcia udziału w kolejnych rekrutacjach, prosimy przesyłać na adres: zaloga[at]kancelaria-certus.pl

Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Kancelaria Prawna CERTUS D. Bielski D. Sroka Radcowie Prawni Spółka Partnerska, ul. Skwierzyńska 28/1A, 53-522 Wrocław. Kontakt z administratorem jest możliwy pod adresem e-mail: sekretariat@kancelaria-certus.pl. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Kancelaria będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy. Mają Państwo: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa). Państwa dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, m.in. dostawcom usług IT, agencjom rekrutującym. Nie przekazujemy Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.