Dołącz do nas!

Dołącz do nas!

certus-dolacz-do-nasW naszym zespole odnajdzie się każdy, kto chce się rozwijać i stawiać czoła swoim ograniczeniom. Jesteśmy otwarci na współpracę  zarówno z ludźmi doświadczonymi, jak i z osobami, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową.

Co oferujemy? Zadania, które rozwijają umysł. Sytuacje, które pozwalają kształtować charakter. Atmosferę pracy, która wzmaga entuzjazm.

Zostań członkiem naszej załogi i wspólnie z nami mierz się z morzem każdego dnia. Zapewniamy, że warto!

 

 

 

 

 

 

AKTUALNE OGŁOSZENIA (2017-08-08)

 

Prawnik – Asystent w Dziale Dochodzenia Należności

Miejsce pracy: Wrocław

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Weryfikowanie dokumentów

Wprowadzanie danych do systemu komputerowego

Przygotowanie projektów pism

Pomoc w bieżącej działalności Działu Dochodzenia Należności

 

WYMAGANIA:

Wykształcenie wyższe lub w toku; kierunek: prawo (warunek konieczny)

Minimum roczne doświadczenie zawodowe (warunek konieczny)

Dobra znajomość MS Word i MS Excel (warunek konieczny)

Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu pracy

Pracowitość, skrupulatność, zaangażowanie, uczciwość, chęć do nauki

Mile widziane:  doświadczenie w windykacji lub w pracy w kancelarii prawnej

 

OFERUJEMY:

Zadania, które rozwijają umysł

Sytuacje, które pozwalają kształtować charakter

Atmosferę pracy, która wzmaga entuzjazm

Dodatkowo:

Wybór formy współpracy (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne)

Stabilne zatrudnienie

Poufność w procesie rekrutacji

 

CV z listem motywacyjnym oraz zamieszczoną klauzulą o ochronie danych osobowych i dopiskiem „Asystent DDN” prosimy przesyłać na adres: zaloga@kancelaria-certus.pl

Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 

Aplikant radcowski – Radca prawny

Miejsce pracy: Wrocław

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obsługa prawna klientów Kancelarii, w tym m.in. doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa, przygotowywanie pism, umów i opinii prawnych, udział w spotkaniach z klientami, kontakty z podmiotami zewnętrznymi (sądy, urzędy, itp.) w ramach prowadzonych spraw

Analiza aktów prawnych, sporządzanie pism procesowych i innych dokumentów związanych z działalnością Kancelarii

Aktywne wsparcie merytoryczne i administracyjne pozostałych członków załogi Kancelarii

 

WYMAGANIA:

Rozpoczęty II / III rok aplikacji radcowskiej (warunek konieczny) lub tytuł radcy prawnego

Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych w kancelarii prawnej (warunek konieczny)

Dobra znajomość prawa cywilnego, prawa gospodarczego, a także procedury cywilnej i administracyjnej

Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Word) oraz programu Lex

Umiejętność analitycznego myślenia

Umiejętność pracy w zespole

Umiejętność organizacji czasu pracy

Odpowiedzialność, skrupulatność, samodzielność, zaangażowanie

Mile widziane:  znajomość prawa budowlanego, prawa rolnego i prawa ochrony danych osobowych; znajomość systemu Softlex, znajomość języków obcych

 

OFERUJEMY:

Zadania, które rozwijają umysł

Sytuacje, które pozwalają kształtować charakter

Atmosferę pracy, która wzmaga entuzjazm

Dodatkowo:

Wybór formy współpracy (umowa o pracę, umowy cywilno-prawne)

Stabilne zatrudnienie

Dużą samodzielność

Poufność w procesie rekrutacji

 

CV z listem motywacyjnym oraz zamieszczoną klauzulą o ochronie danych osobowych prosimy przesyłać na adres: zaloga@kancelaria-certus.pl

Uprzejmie informujemy, ze skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.